Tuesday, May 4, 2010

Lesbian Best ?

Tag line orang homoseksual, People Like Us Is Special. Okay, hak masing-masing aku ta na masuk campur. Tapi aku tabik spring kat diorg sebab diorg just be themselves. Ta macam aku. Pengecut macam gampang. Haha.

Aku sebenarnye memang ta reti sangat-sangat-sangat-sangat na berkawan dengan perempuan neh. Haihh. Kelemahan aku paling jelas dan nyata inilah. Na berkawan dengan perempuan. Haha. Aku suka kawan dengan lelaki sebab jiwa diorang kental. Aku mencarut tahap maksima pon still kembang kempis hidung die menahan kontrol macho. Maki tahap dewa pon rilek lagi. Menangis macam Fahrin Ahmad pon rilek still boleh tangkap gmba lagi. Hahaha. Bebodoh jea pon.

Tapikan,ade la saorang minah neh. Aku tatao la macam mane boleh kenal dengan die. Memula aku kenal die macam member-member biasa la kan. Alaa. Macam aku dengan kau,kau,kau dan kau la kan kat Myspace neh. Then ntah camne ntah aku boleh jadi rapat dengan minah senget neh. Aku mula sayangkan die 'lebih dari saorang kawan'. Dan naluri aku mula berubah citarasa. HAHA. Okay,ini aku tipu. :P

Akhirnya nafsu gelora aku ta boleh na ditahan-tahan lagi na berjumpa dengan die,then kitorang pon jumpe. Dan aku neh malu-malu kambing. Yelakan,ta reti na berkawan dengan seorang awek. Tapi dia chill lagi. Haha. Die memang minah kembang. Pantang dipuji bhai. Then aku da mula selesa dengan ketidakselarasan otak dia neh. Dia pon ajak dating. Aku pon on laa.

Mula-mula berjalan biasa-biasa, kemudian berpegang-pegangan tangan, kemudian bersuap-suapan, kemudian bergesel-geselan, kemudian bila nafsu mula memuncak kami pergi membayar utk ke bilik yang gelap dan . . . . . .



























Karaoke la derr. HAHAHA. Memang best la karaoke dengan minah neh. Lagu dangdut,jiwang,veteran,menjerit,terpekik terlolong, semua kitorang nyanyi. HAHA. Siap tambah lagu lagi weyh. HAHA.

Okay-okay. Aku mengaku yang aku ta boleh sayang macam saorang kawan. HAHA. Ta de laa. Aku sayangkan die lebih sebagai Kawan Terbaik Selamanya. In english we call, Best Friend Forever & Ever Till Death Separate Us Apart. Even I know you just in a short period, but I know that you're truely my best friend. :)
Kita kawan waktu senang dan susah kan ? :P

Kini kami akan sambung pelajaran masing-masing. Di ditempatkan jauh ke Pahang. Aku plak jauh ke hujung Selangor. Tapi ini tidak menghalang cinta kami untuk bertaut utuh. Haha. Die suka laki slim & tinggi, aku suka lelaki gelap & manje. Dia ayu, aku ta senonoh. Die senget, aku gelabah. Die matang, aku jiwa pondan. Die cepat keliru, aku chill. Kami saling lengkap-melengkapi. Cewwaahhh ! Ayat bercinta kau. HAHA

Kesimpulannye,die GAY aku. & AKU SAYANG DIA. Haha. Papehal,saya suka kawan dengan awak, Tuan Rosmaizatul Akma. :)

No comments:

Post a Comment

Komentasi :)