Monday, May 3, 2010

Ada Apa Dalam Baju?

Malam semalam aku tengah menghafal nama Menteri Kesihatan dengan konco-konco die laa. Haha. Yelakan aku dapat tawaran dari SPA untuk belajar sambil bekerja. Then aku kena la bersiap sedia na gi temuduga hari rabu neh. Haih. Aku baru dapat tahu hari Sabtu harituh. Kelam kabut aku kena menghafal segala jadah yang ada bersangkut paut dengan kesihatan. H1N1, Budak kena tembak mati, buang bayi .. .Erk,ta de kena mengena ke dengan kesihatan ke ? Ahh,pergi mampos. Janji aku tahu nama Menteri Kesihatan kita. Haih. -.-'

Back to the topik balik. Da penat menelaah name Menteri Kesihatan dan konco-konco nye tuh,aku pon fed up. Mate mule ajak menggatal melayan movie. Haha. Ok,ini tipu. Mata mula ajak melayani bahtera ketiduran. Tersengguk-sengguk aku na tidur. Bapak aku pon bagi aku tidur dengan janji esok aku bacekan buku cerita hantu utk die. Hah. Manje kan bapak aku ? Mesti ta manje mcm bapak kau,kau dan kau kan ? Kan ? HAHA. Maklumlah. Anak die nanti na kena sambung belajar. Nanti da rindu sudah. :P

Pastuh masuk bilik dan bergolek-golek. HAHAHAHA. Ayat macam bahabi saja. Sambil golek-golek tuh aku usha talifon bimbit aku. Ada 9 mcg. Haha. Budak hot kan. Mesti byk msg. HAHA. Aku pon reply satu persatu mcg aku. Pastu mula lah rancak bermsg dgn rakan-rakan seperjuangan aku yang akan sambungkan pelajaran di Matrikulasi Banting. Haih. Muka yang same jugaklah yang akan aku jumpa kat matriks ugh. Sumpah bosan. Haih. Macam pergi sekolah balik je. Haish. =.='

Da syok aku msg dgn bebudak tuh, ntah mcm mane ntah aku boleh tertidur. Bak kate Siggplus, kalu da teringin sgt na berak, lobang jamban tetap menjadi lobang pujaan jiwa dan rage. Walaupon ada awek hot tengah kangkang depan mate menunjukkan ehek nikmat tuh. Lobang jamban tetap menjadi lobang yang paling sedap. Macam aku jugak la kan ta kira la ada lelaki seksi dengan badan kotak-kotak (tough) depan aku neh sambil menunjukkan muscle tough dia,tidur tetap jadi pojaan hati ku. Betol kan ? Haha. Yang lucah-lucah ni aku belajar dari die laa. Jangan salahkan ibu mengandung,salahkan bapa yang pancut serong. Hahaha. Sigg ohh sigg. :))

Pastu aku lena dibuai mimpi. Pagi esoknya aku bangun (hari ni la), aku gedik-gedik (menggeliat) dulu then baru aku tercari-cari talifon bimbit aku. Aku mule lah kan gelabah. Yela. Setiap pagi memang wajib aku check handphone dulu baru menunaikan solat. Baru khusyuk nanti. HAHA. Aku da mula na menangis. Aku pon da give up da na cari. Aku pon baring balik atas katil. Haih. Pastuh aku cube ingat balik gaya-gaya sebelom aku tidur. Haishh. Ta jumpe gak. Akhirnya aku gi curik talifon bimbit mak aku lak then aku call num aku yg mahal tuh. Haha. Nombor tuh fames kat anak-anak ikan kat Klang, HAHA. Aku kan Mummy ikan. BHAHA. xDD

Sebelom aku call tuh aku lupa yang aku vibrate kan talifon bimbit tuh. Aku mule menyesal sebab ta bersuarakan die. Kalau aku menyuarakan talifon bimbit tu nnti,takot la kantoi dgn bapak aku kat luar tuh yg tgah tgok bola la derr. Nanti karang kantoi plak yang aku neh ta tidur lagi. HAHA. :D

Tapi aku ta kesah laa. Aku bertekad gak na telefon talifon bibit aku tuh pkai phone mak aku. Then aku rase ade bende dalam baju aku. Kahkahkah. Enset aku vibrate dalam baju aku plak. HAHA. Sumpah ta pasan weyh. Haha. Bahabi betol doe. Mentang-mentang aku tidur ganas. Haha. Sape kawen dgn aku mmg nasib laaa. Ntah-ntah nanti kalau da kawen,ade benda lain pulak dalam baju dalam aku. HAHA. Bodoh bodoh je laa. :DDD

Kesimpulannya,letaklah talifon bimbit anda di dalam baju dalam anda. Kalu lelaki,letak la kat dalam boxer. Gerenti ta ilang n kena ragut. HAHAHA.

No comments:

Post a Comment

Komentasi :)