Sunday, May 30, 2010

1Malaysia ^^

1Malaysia merupakan 1 anjakan paradigma yang telah dicetuskan oleh Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menanamkan sifat perpaduan di dalam diri rakyat Malaysia yang terdiri daripada pelbagai kaum. Dengan cetusan idea ini,beliau berharap agar rakyat Malaysia dapat bersatu padu dan meningkatkan hasil mutu keluaran negara tidak kira dari segi kualiti ataupun kuantiti.

Semalam aku baru jenjalan dekat KLCC. Saje je na berjalan,amik angin. Da bertahun da tak berjalan kat situ. HAHA. Poyo jea bertahun. Hehehe. Yang aku pelik betol laaa kan,semua abang-abang nigga (negro) pandang aku lain macam. Then ade yang lalu sebelah aku then cakap, "Hey,sweetie. Where are You goin'?". Aku macam, WHATA ELL ! Haha. Then kawan aku cakap aku macam nigga. Hare betol. Aku macam nigga? =.='

Yela,aku dengan rambut curly-curly nye,dengan kaler kulit aku yang ala-ala gelap ala Beyonce nye,dengan ketinggian aku,tambah pakai heels lagi,campur seksi macam Lady Ga-Ro, then dengan kebesaran dan kechubby-an aku lagi. HAHAHAHA. Haaa,amek kao. Tak macam awek negro ke? Haha. Aku hot macam budak afrika,boleh tahan la kann. Aku kononnya jual mahal la dengan die. *ayat macam mintak penampar. HAHA. Then aku jalan cepat-cepat larikan diri dari abang nigga tuh. HAHA. Takot aku weyh kena culik dengan die. Tak pasal-pasal aku dilarikan ke negara dia ! Cuak jugak la kan.

Pastu aku lepak kat kolam Kat Suria KLCC tuh. Tgah best syok cuci mata tengok awek-awek yang dahagakan kasih sayang dari seorang insan dari lelaki, aku terlihat ada la sekumpulan lelaki yang segak-segak dan macho-macho dan bau ala-ala bau eiyuww-the-toilet. Na kate seksi + hot,boleh tahan je pon.

Aku saje je lalu sebelah diorang, kononnya nak ngorat la kan. Tunjukkan gaya-gaya seksi. Sekali aku terdengar perbualan diorang. "Waduh,besok aku kerjain deh. Tapi aku mahu ngedate dengan pacar gua. Gi mana neh?". Lebih kurang camni la dialog diorang. Aku pon ingat-ingat tak je. SAH! Diorang neh jejaka Lombok. Then aku chill lagi.

Aku jalan-jalan lagi. Then terserempak dengan mat bangla, mat putih, minah kemboja, mat kelabu, mat kuning, minah indon,mat cokolat, mat hitam, mat filipina, segala mat-mat dan minah-minah yang lain. Hahaha. Aku sangat bangga. Baru dekat KLCC, belum dekat Pavillion,the centre of peoples attraction or Times Square or Sunway or Mid Valley or Pe Jadah Lagi Ntah.

So,di sini aku na mengucapkan TAHNIAH kepada Datuk Seri Najib Tun Razak. HAHA. Tapi kan sepatutnya bukan 1Malaysia, tetapi 1MalBanglIndonNegroKembojaVietnamPinoy.etc.etc.

Aku da ketuk umah Najib dah dan bagi kertas cadangan ni kat dia. Tapi dia cakap tak boleh nak approve kan,sebab die kate terlalu panjang. Dia pon da try anta dah tapi die pon mengalami nasib yang sama.

Aku balik pun terserempak dengan bangsa yang sama lagi dekat monorail & bus. Fedap lak aku tengok muka diorang je. Haih. =__='

Kesimpulannya,Malaysia negara yang baik dan pasif. HAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment

Komentasi :)